понедељак, 8. децембар 2014.

САВЕДОЧЕЊЕ ДЕМОНА

- Ево неколико ствари, које су сами демони,кроз опседнуте људе,рекли,шта им причињава радост а шта тугу,а њима је једина жеља да ми овде пропаднемо,да не маримо за своје спасење, и да одемо њему у вечну муку.

- Апсолутно сви зли духови не воле исповест. Зли духови не воле једноставан и скроман живот, пријатан молитвени кутак, кандило испред иконе,Светиње...И насупрот томе, бездушни савремени намештај,светске библиотеке у кући, нарочито дела о деактивима и научна фантастика, празне непотребне слике на зидовима, колекције марака,новца,кутија шибица,пивских боца и томе слично-све их то радује. Постоје предмети и ствари који нарочито привлаче зле духове у куће и станове. То су плакати обнажених фигура, књиге о јоги,окултизму, астрологији, сановници, маске, фигурице паганских богова, и наравно Телевизор. С болеснима увек долази дискусија по питању телевизора, јер они не желе да се одвоје од њега, и мислим да није само ствар у навици.Телевизор је помрачење за душу и ум. Зли духови се хвале да живе у њему и преко њега успевају да делују на људе. Нарочито су погубни филмови страве и ужаса, еротика и научна фантастика, рок концерти и све врсте шоу програма ( а код нас пола Србије седи пред екраном и гледа фарме,великог брата,двор,ја имам таленат,турске серије и остале адске глупости )


- То вас ми на молитви наводимо на сан,страховање, униније,како би вас одвојили од разговора са Богом! Ми вас чак можемо раздражити неком длачицом или бубицом.

-У светским књигама,журналима,новинама смо сместили ликове ваших светих! А поред тога убацили смо и врачања црном магијом! Тако људи стављају лонце и томе слично на Божије угоднике,а исто тако стављају и у гардеробу!

- Ми мало тога памтимо, углавном све пишемо, како би то навели на митарства.

- Волим оне који се наслађују слаткишима и алкохолом (сладоледом – пивом )

- Са три греха сада владамо светом;блудом, богатством и пијанством.

- Неки кажу:,,Што заслужим то ћу и да добијем.“ Говоре, а не знају каква је тамо мука и да одатле нема повратка, чак ни плач нико не чује.

- Ми правимо свађе међу људима.

- Записујемо сваку лошу мисао са којом се сложите,осетите и стављамо на хартију (тако они праве свој досије о нама ) по тачкама. Записују сваку вашу реч. Када се молите ми вас проницљиво пратимо.

- Све вер, сем ПРАВОСЛАВНЕ се налазе код нас у аду.

- Волимо жене са златним минђушама у ушима, високим потпетицама, кратким сукњама или мушким панталонама.

- Не волим оне који воле Светиње.

- Греси на нашим хартијама се бришу покајањем, али они крупни се опраштају само покајањем са сузама.

- Стоје у храму а мисле о кући! А ја то волим и пишем на хартију!

- Они који су умрли некрштени су сви код мене, у аду!

- Сад смо потпуно заплашили верне магијом, како би заборавили да све бива по вољи Божијој!

- Веома волим када се обелодањују црквене или домаће тајне!

- Волим када верни причају чиме их је духовник утешио. Просто је задивљујуће када своју искреност према духовноку не таје ни од других.

- У последње време се веома трудимо да створимо униније, како би роптали на Бога.

- Пунимо главу о мислима о будућности, само да се не би мислило о Богу и гресима и да се не би кајало.

- Нарочито не волимо књиге стараца (светоотачке )оне ме скроз“пробадају“ То ја изазивам одвратност према њима!

- Нарочито се бојим оних који раде добра дела тајно – ја учим све да их износе пред другима.

- Мрзим истрајност у молитви. Када се човек каје за грехе,тада се наше мреже кидају.

- Ко се моли за непријатеље, тај нас сече од ногу.

- Духовне књиге – најбоља милостиња за упокојене.Никоме о томе не говори. Нека не знају.

- Не волим када се троје моле. Јер је Бог рекао:,, Где су двоје или троје сабрани у име Моје,тамо Сам и Ја међу њима.“

- Веома волим када се не наводе греси на исповести, већ се“уопштено“ кају: за дела, речи и помисли...

- Волим оне који се крсте правећи Крст којекако.

- Не трпим доброту и умиљатост.

-  Волимо сујетне, дали је њима до Бога?

- Волим када жене долазе у цркву нашминкане и без мараме.

- Волим увођење новотарија у црквама.

- Волим лакоме за свете књиге: сами не читају, а другима не дају.Такве веома волим.

- Веома ме радује када се неразумно  упуштате у поверљиве разговоре.

- Свиђа мни се када се не поштују Светиње и када се према њима не одноиси пожљиво.

- Радујем се када  на гробовима уместо  Крста стављају споменике и када каче фотографије умрлих, а не иконе.

- Вполим оне који иду на причешће без крстова, не прточитавши молитвено правило, не опростивши увреде.

- Не волим свештенике који спасавају и приводе Богу.

- Не волим воду са светих извора и не волим када са њом спремају јела или кувају чај.

- Нарочито се бојим оних који се баве непрекидном молитвом.

- Веома мои пада тешко  детаљно покајање.

- Многи се кају само на речима, а не и на делима!

- Мрзим када се човек храбро бори са невољама. Тешко му је души, а он то не показује споља. Таква борба ми се уопште не свиђа.

- Бојим се оних са ниским чиномк,а узвишенога духа. А оних са високим чином, али нискога духа се не бојим.

- Ни код кога не примећујем да се бори са нама.Треба само да убацимо греховну мисао,и људи је одмах прихватају и испуњавају.

- Чим нам наш кнез да задатак ми одмах идемо да га испуњавамо, а ви сте лењи на испуњавање заповести Божијих.

- Ако и допустимо да се учини добро дело, ми се одмах побринемо, да пре њега буде учињено стотине и хиљаде мањих грехова.Тако да продужујемо да пишемо на нашим папирима.

- Данас многи са нижим митарствима иду директно у ад ради осуђивања дтугих (нарочито свештеника и монаха ) И има много оних који угађају стомаку: сви воле укусно да поједу и попију. Они се за то не кају; дођу у храм, седну на клупу и причају о овоземаљским стварима.  Они ни не мисле да треба да се покају.

- Родитељи не одучавају децу од лоших ствари, тако да она до старости задржавају зле навике.

- У многим црквама се осећам слободно: нарочито тамо где верници разговарају и понашају се као на пијаци.

- Свиђа ми се што данас многи уопште не говоре о Богу и Мајци Божијој, ни са свештеницима ни међусобно.Само се прича о телесном,  нема ничег духовног, чак се и у храмовима брбља о овоземаљском.

- Зато ми иницирамо идеју да се антихрист већ родио.

- Наводимо људе на грех чак и преко помињања умрлих. На пример, каже удовица: помени мог ......"а њен се ....... или обесио,или опијао вотком,или је умро као неверник.

- Желео бих да сви верници говоре:"Немам времена да се молим...У цркву идем понекаде,нема се времена, имам пуно посла..."или:" Муж не дозвољава...или"дошли су гости..."Увек ћемо да вам пронађемо неки изговор.

- Мој план је у првом реду да се што ређе одлази у цркву.

- Не волим књиге о Светим Оцима.У њима је све написано против нас.Ми дан и ноћ учимо да се свештеници осуђују.

- Чак ако свештеници са допуштењем архијереја држе опела самоубицама и пијаницама - њихове душе су у нашим рукама.

- Тешим се тиме да нећу само ја страдати, већ ћу за собом повести море људи.

- Не могу да трпим када свештеници на исповести објашњавају и питају, указујући на грехе.

- Не волим када људи на вишем духовном нивоу захваљују Богу за искушења и невоље.

- Свиђа ми се када греше у хору, када настају прекиди и ћутање.

- Када настане страшни суд, сви ће устати, узети своје Крстове са гробова и поћи на Суд. А они који буду имали Крстове, шта мислите где ће отићи?

- Радостан сам само ако успем једнога човека да растужим,како би отишао растројен!

- Не волим Златоуста - Он је многе научио да се моле.

- А ,грешите, али се и кајте! Све бих вас растрга!

- Како ми одузимамо благодат када се враћате из цркве, а нарочито после Причешћа. Ми подстичемо да се оде код неког или да се воде о разговори о овоземаљским стварима. Тако ви одлазите са овоземаљским  мислима, заборавивши о томе шта сте слушали у цркви. Тако се одузима благодат.

- Волим радознале, нарочито у цркви.

- Веома ми се свиђа општа исповест! Тада бих само шетао 24 часа! Никакав грех не трба казати и ништа срамно не треба испитивати.

- Ја подстичем да се све оставља за ,,касније". Касније ћете прочитати молитве, касније-Јеванђеље, касније ћете отићи у цркву, а касније ћете и добро дело учинити.Ако успете!

- Дуга и спорија молитва ми веома омета остваривање мојих планова.

- Веома волим непослушање. Чак и трунчица - и то ми се свиђа!

- Мрзим оне који читају Псалтир - посебно ноћу.

- Не волим оне који су задовољни било каквом храном. То вас ја учим да пробирате и да се инатите.

- Свиђа ми се када се бројанице носе на виделу, и кад се по устима види да се неко моли. И још када говоре или показују шта су даровали.

- Волим оне, који говоре:" Бог је милосрдан, могуће је радити и ово и оно".

- Волим када верници иди за савет прво код једног свештеника, па затим код другог, нарочито уколико је тај други неискусан, и који чак по некад скреће са истинског пута.

- Волим оне вернике, који се данас моле усрдно, исчитавају цело своје молитвено правило,а сутрадан га или скраћују или остављају.

- Мислиш да се бојим оних који знају много о духовним стварима? Не, мени су страшнији они који много раде на томе, који испуњавају оно што знају!

- Нарочито не волим дванаесту главу из Јеванђеља по Луки! 

- Да, пише се о Цркви,али само о спољашњим, овоземаљским стварима! Нем ничег духовног! 

- Сви неговани, нафризирани, обријани, разголићени - св су моји! Волим кад се неко занима овосведским стварима, а не спасењем душе.

- За оне који пуше је не само дим мој, већ и ватра!

- Треба цена духовних књига да буде до 4000, како их људи не би куповали...Постајали би, погледали  и отишли.

- Ми подстичемо да се вечерње правило запоставља! Шта мислиш ако човек заспи, а не помоли се, и умре у сну - где ће његова душа отићи? Дали у рај?

- Исповедају грехе, али не уклањају узруке.

- Изљубио бих ти и руке и ноге када би се сликао заједно са католицима, или лутеранима или расколницима! ( па ко зна на једној свадби или прослави када се слика,ко је ко?)

- Нарочито мрзим свете, који су достигли љубав и трпели искушење и невоље у животу.

- Не трпим смирење.

- Може ли човек који је умро пред телевизором проћи митарства? Можда да је читао новине - можда би и прошао, али ако је гледао телевизор: кловнове, магове, разврат - никако не може да прође.

- Ја се свештеника као свештеника не бојим, већ ако он пости, моли се - то је за мене онда борба...

- Треба да се спасавате болестима и невољама, иначе се нећете спасти.

- Чим помислиш:"Она врача"- ја записујем грех. Врачара не може ништа да учини без Божијег допуштења.

- Скоро ће празник Петра и Павла! -Радовао се бес. Што се ти радујеш Божијим празницима?- упитао га је свештеник. А ја на празник идем у шуму за печурке и јагоде! Затим идем на пијацу да продајем. И ко купи и почне да једе,а не прекрсти се - ја улазим у њега уколико Бог допусти!

- Када је пре десетак година у манастиру Прохор Пчињски јеромонах читао молитву заклињања (егзорцизма, изгоњења нечистих духова ) над једном опседнутом особом, читао ју је из требника, али на црквенословенском језику. И кад је ђаволу већ постало тешко у том човеку, повика кроз њега на јеромонаха:"Читај бар на србском".Из тога видимо колико је црквенословенски језик дубљи, молитвенији и,,опаснији" за ђавола и више га пече.Зато га упражњавајмо што више и што чешће.А поготово би требало да се врати Богослужење, посебно Света Литургија,на црквенословенски језик. Недуховним и нецрквеним људима то је тешко објаснити, а духовни ово врло добро знају, и осећају свим срцем снагу тога језика.

Нема коментара:

Постави коментар